Onze vereniging telt maar liefst ruim 1700 leden. Al het werk rondom de vereniging geschiedt door vrijwilligers.
Om de administrateur veel onnodig werk te besparen, werken wij sinds 2019 met een nieuw administratiesysteem, waarin veel handelingen zijn geautomatiseerd.
Daar willen wij nu de automatische incasso van de contributie aan toevoegen, die jaarlijks in januari/februari zal plaatsvinden.
Dat levert voor u betaalgemak op en voor ons opnieuw een besparing van werkzaamheden.

Automatische incasso geschiedt onder strenge richtlijnen van de bank, die u als geïncasseerde beschermen tegen kwaadwillig afschrijven.
Daarnaast heeft u de mogelijkheid, om zonder opgaaf van redenen, het bedrag bij uw bank binnen 56 dagen na afschrijving zonder kosten terug te vragen.
Voor automatische incasso hebben wij uiteraard uw toestemming nodig.

Hoe geeft u toestemming voor automatische incasso:
U vult uw gegevens hieronder in en geeft akkoord voor automatische incasso.
Vult u s.v.p. uw volledige IBAN-nummer en juiste tenaamstelling in.

Wat gebeurt er als u niet kiest voor automatische incasso?
Dan blijft de huidige procedure van kracht. U ontvangt de jaarlijkse factuur en na betaling wordt deze handmatig geboekt.
Wij hopen dat u er begrip voor heeft dat wij dan een bijdrage in de administratiekosten van € 2,– in rekening brengen.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met Ed Geerdink via administratie@vriendenvantwickel.nl.

Wij danken u hartelijk voor uw medewerking.

Namens het bestuur van de Vereniging Vrienden van Twickel

Monique Haafkes,
Penningmeester

_________________________________________________________________________________________________________

 

Goedkeuring incasso leden

  • Vast of mobiel nummer
  • Wij gebruiken uw e-mailadres uitsluitend voor het versturen van belangrijke informatie over onze vereniging en de geplande activiteiten. Uiteraard worden uw gegevens niet gedeeld met derden.
  • Machtiging SEPA

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.